5.22.2014

seriously chunky




this year was hectic and my own handwork was left for last. i love wearing black on black. i wanted very thick black wool (thicker than chunky) for a bit of texture for my new poncho. the description for the thickness of this wool gave me a giggle: seriously chunky. here you go, because it was so seriously chunky it was seriously quick to make.
...

uitendelik kan ek vir julle iets nuuts wys wat ek die jaar gemaak het. sjoe, dit is 'n besige jaar en ek kom nie by my eie handwerk uit nie. hier is my nuwe swart poncho. die dames by wolnessie het vir my hierdie lekker dik wol gegee nadat ek vir dikker wol as chunky gevra het. ek het te lekker gelag toe ek die beskrywing van die wol lees ~seriously chunky. hier gaat jy, 'n poncho met serious tekstuur vir my swart op swart uitrustings.

No comments:

if you missed it